L’institut present a la Fira “Ciència en equip”

FOTOGRAFIES   Un any més, el nostre institut ha participat a la Fira de la Ciència de Girona que s’ha celebrat aquest passat dissabte. Aquest cop s’ha presentat el projecte “EXPOSICIONS” que des del Departament de Ciències de l’institut es porta a terme des de fa uns anys. Durant el curs, en el passadís dels laboratoris, es fan tres exposicions fruit dels treballs de l’alumnat, de col·laboracions amb la gent o de col·leccions privades. Els visitants han pogut veure tres exposicions: un món de cristalls; biomimètica, l’art de copiar la natura; i addictes al sucre. Unes exposicions que són visitades per tots els alumnes des de 1r d’ESO a 2n de batxillerat i que serveixen per consolidar i ampliar els sabers que es treballen a l’aula. L’alumne de 1r de batxillerat, Edgar Pachón, ha aprofitat la diada per fer una part del seu treball de recerca que parla de la cafeïna.