Els alumnes de PFI-PTT segueixen treballant!

Els alumnes de PFI-PTT de Llagostera Cassà ( Auxiliar de vivers i jardins ) segueixen treballant i completant activitats molt interessants. Després de fer petits hivernacles pels esqueixos de cap d’ase, van iniciar el Microprojecte de Voluntariat Ambiental amb la @lasorellona a la Bassa d’en Rufí. Van descobrir la diversitat d’un ecosistema però també que són sensibles i que algunes espècies incorporades han matat les autòctones, com l’espinós que ja no van trobar. També van poder gaudir, dins el projecte de Valors en l’esport, d’un partit de bàsquet adaptat i van escoltar la història d’en Carlos i la Lara. També han iniciat el primer treball de camp per descobrir el teixit empresarial fent un cens d’empreses de la zona comercial de Llagostera. Finalment han presentat les propostes de disseny d’unes jardineres a la zona d’infantil de l’Escola Puig de les Cadiretes.