Dance for me, dance for me…

Ahir ens va tocar pujar a l’escenari, al concert de música de 1er d’ESO, i vam defensar “Dance Monkey” com uns autèntics professionals. Molts nervis, però va sortir brutal! Gràcies a tots els que vau venir a fer pinya.  FOTOGRAFIES