Dance for me, dance for me… Institut de Llagostera18/06/26 Ahir ens va tocar pujar a l’escenari, al concert de música de 1er d’ESO, i vam defensar “Dance Monkey” com uns autèntics professionals. Molts nervis, però va sortir brutal! Gràcies a tots els que vau venir a fer pinya. FOTOGRAFIES
Comentaris recents