TERCERA JORNADA DEL PROJECTE TUTORIA ENTRE IGUALS

El dimarts 20 de novembre els i les alumnes de 1r i 3r d’ESO del nostre centre van participar en la tercera jornada del projecte Tutoria Entre Iguals (TEI). La jornada va tenir una durada de dues hores (de 11:30h a 13:30h) i va estar dinamitzada per l’equip del Departament d’Orientació Educativa  i pels tutors i tutores de 1r i 3r d’ESO. Al llarg d’aquestes dues hores es van realitzar diverses activitats de cooperació de grup, amb la finalitat de fomentar el coneixement entre els alumnes de 1r i 3r d’ESO en un entorn distès, dinàmic i lúdic.

El projecte TEI s’ha iniciat aquest curs escolar 2018-2019 i està pensat per afavorir l’acollida i la integració al centre de l’alumnat de 1r d’ESO, tot comptant amb la col·laboració i el compromís d’alumnes de 3r. En aquest sentit, valorem i reconeixem l’experiència i el saber que els alumnes de 3r han anat adquirint al llarg d’aquests anys a l’institut i, alhora,facilitem espais perquè aquest pugui convertir-se en una ajuda pels alumnes de 1r. Volem que  el nostre centre sigui un entorn òptim per a l’aprenentatge, i per aquest motiu cal facilitar espais on es generin relacions sanes i on tothom s’hi senti a gust.

Valorem positivament aquesta tercera jornada, havent assolit els objectius previstos; i agraïm plenament la implicació tant de l’alumnat com del professorat que hi va participar.

Informar-vos que la propera sessió TEI tindrà lloc el dimarts 11 de desembre de 9 a 12:30 i que anirà més focalitzada en enfortir els vincles entre les parelles d’alumnes (alumne/a 1r-alumne/a3r).