SISENA JORNADA DEL PROGRAMA DE TUTORIA ENTRE IGUALS

El dijous 11 d’abril va tenir lloc la sisena jornada dels Programa Tutoria Entre Iguals (TEI), en el qual participen els alumnes de 1r i 3r d’ESO del nostre institut. En aquesta ocasió, els alumnes van participar en dos espais d’aprenentatge, un de comunicació i un altre de creació; on van poder viure i experimentar, a través de diferents dinàmiques dirigides, alguns dels aspectes fonamentals que afavoreixen les relacions interpersonals. Els dos objectius que ens vam proposar per aquesta sessió són:

• Detectar les necessitats i dificultats que existeixen en la comunicació i en la relació entre els i les alumnes.
  • Oferir eines que afavoreixin la qualitat de la comunicació entre l’alumnat.

Valorem positivament aquesta sisena jornada, i agraïm plenament la implicació tant de l’alumnat com del professorat que hi ha participat.

Finalment, informar-vos que properament realitzarem dues activitats més en el marc d’aquest programa.

• El 3 de maig els i les alumnes de 3er d’ESO (tutors i tutores TEI) de Les Termes participaran en una activitat final ludicoesportiva al poliesportiu Olímpia de Sabadell, en la qual es trobaran amb alumnat de 3er d’ESO de 10 instituts més de Sabadell i Sant Quirze que també han estat tutors i tutores TEI durant el curs 2018-19. Es preveu l’assistència de més de 900 alumnes. En l’enllaç que trobareu a continuació hi ha un petit reportatge de les primeres jornades de tutors i tutores realitzades el curs 2017-2018. Enguany l’alumnat tutor TEI de 3er del nostre institut també hi participarà.

El 24 de maig tindrà lloc una sortida lúdica amb l’alumnat de 1er i 3er que han participat en el Programa TEI.