QUARTA JORNADA DEL PROJECTE TUTORIA ENTRE IGUALS

Ens plau informar-vos que el passat dimarts 11 de desembre va tenir lloc la quarta jornada del projecte Tutoria Entre Iguals (TEI), que com ja sabeu hi participen els alumnes de 1er i 3er del nostre institut. L’objectiu era enfortir els vincles entre les parelles TEI mitjançant diverses activitats ludico-emocionals.

La jornada es va desenvolupar de 9:00 a 12:30h i va estar dinamitzada, com en l’anterior sessió, per l’equip del Departament d’Orientació Educativa  i pels tutors i tutores de 1r i 3r d’ESO. Les activitats estaven agrupades en tres blocs ocupant espais diferents del centre:

Bloc Aula: activitats introspectives entre les parelles TEI.

Bloc Gimnàs: activitats cooperatives amb petit grup.

Bloc de Cloenda: esmorzar organitzat pels propis alumnes.

La valoració ha estat més que positiva tant per la implicació de tots els membres de la comunitat educativa com per l’assoliment dels objectius que ens havíem proposat. Això ens anima a seguir treballant amb la mateixa direcció, donat que és un projecte que genera un clima agradable que afavoreix l’harmonia entre els alumnes dels diferents nivells.

Les properes sessions TEI tindran lloc al llarg del 2on trimestre.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos a tots molt bones festes.