ACORDS CLAUSTRE/CONSELL ESCOLAR

– El feedback digital amb els alumnes, tal i com estem fent fins ara, es portarà a terme mitjançant les plataformes: moodle, classroom, llibres digitals, correu corporatiu i en algun cas per whatsapp.

– Les programacions incorporaràn els recursos utilitzats per fer autoavaluació i coavaluació amb eines digitals.

– Les accions referides als equipaments digitals i al seu ús s’inclouen a les NOFC.

– Cada professor revisarà que els treballs dels seus alumnes respecten els drets d’autoria, especialment si s’han de publicar.

– La comunicació entre professors/res es farà amb el perfil @institutleslesplanes i el whatsapp corresponent.

– La comunicació professors/alumnes es farà sempre amb el perfil @institutlesplanes.cat.

– La comunicació amb els pares/mares/tutors dels alumnes es farà per ieduca.

– La informació sensible només serà accessible a les persones necessàries.

– Començar a fer la distribució per nivells de la competència digital de l’alumnat a partir del curs vinent.

– Continuar dedicant la primera setmana del curs a ensenyar als alumnes de primer d’ESO les nocions digitals bàsiques per començar a treballar.

– Incorporar a la programació un mínim d’una activitat realitzada amb qualsevol tipus de kudi.
– Incloure a les situacions d’aprenentatge de cada curs alguna activitat (amb la rúbrica corresponent) que impliqui la tecnologia digital.