Proves Cangur

El passat dijous 17 de març, a la tarda,  149 alumnes d´ESO i 1r BAT van participar a les proves Cangur.

Aquesta prova es realitza simultàniament a diferent països d’Europa i altres continents. Es tracta d’un concurs individual, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, que té com a objectiu que l’alumnat dediqui una estona a divertir-se resolent els 30 reptes plantejats. Els problemes es basen en el raonament i l’enginy més que no pas en els coneixements matemàtics específics.

En finalitzar la prova, el Departament de Matemàtiques de l’institut va organitzar un berenar pels participants.

Felicitem a tot l’alumnat que ha volgut formar-ne part i us animem a participar en les properes edicions tot gaudint de les matemàtiques d’una forma diferent.