Nadal

Torna a ser Nadal! I a l’institut s’acumulen les activitats per celebrar aquesta festivitat!

Avui s’ha desvetllat la classe guanyadora del Concurs de Racons de Nadal!

A continuació també teniu altres exemples de les nostres creacions:

S’han endut premi també dues alumnes de 3r per les dues millors boles de Nadal i dues alumnes de 1r han estat les guardonades per les millors postals de Nadal.

Les boles i les postals de Nadal han estat exposades al hall de l’institut:

L’AMPA ens ha ofert, novament, l’esmorzar del dia de Nadal. Gràcies!

Durant la jornada, l’alumnat del centre ha realitzat l’amic invisible i, a continuació, s’han dut a terme un seguit d’activitats que han inclòs un concert de Nadal al Centre Cultural, un torneig esportiu al pavelló i  altres activitats i tallers com ara Cinefòrum, Just Dance, Torneig de Play, Torneig de futbol, Torneig d’Ultimate, Torneig de Ping-pong, Taller de tiramisú, jocs de taula i escacs, entre d’altres, dels quals us en fem un tastet amb les següents fotografies.

BON NADAL!