Patis actius

L’objectiu principal dels “Patis actius al pati” és fomentar la pràctica d’activitats esportives durant el temps d’esbarjo organitzant competicions de futbol, bàsquet i tennis taula, prioritzant promoure’n els seus valors positius.

De dilluns a divendres les activitats es realitzen de 10:00 a 10:20h, per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO i, d’11 a 11:30 per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Segons el dia de la setmana hi ha una activitat establerta, per tal de donar cabuda a les diferents opcions.

La competició ha estat organitzada a partir dels diferents nivells i els equips formats pels grups classe. A partir d’un calendari i un horari setmanal fixats, es duen a terme una primera lligueta amb partits d’anada i tornada i una fase final durant les últimes setmanes del trimestre.

Es pretén anar sumant idees i iniciatives per a continuar motivant i incentivant l’alumnat per aprofitar aquests espais d’oci. Així mateix, l’alumnat que ho desitja pot anar a la biblioteca i resoldre jocs matemàtics, fer puzles o gaudir de la lectura. Al hall també hem habilitat una taula per als afeccionats als escacs