Aitor Herrera
Els alumnes de 3r de la ESO han celebrat per la semana del 9 fins el 12 de desembre l’English Week. Per dinamitzar les activitats, va venir al centre un professor d’Irlanda que es deia Paul a explicar-nos anècdotes i coses importants sobre el seu país. El Paul venia representant la Universitat Cambridge. Primer de tot es va presentar en anglès i va dir que venia del nord d’Irlanda, seguidament vam fer una activitat en anglès en la qual ens preguntava sobre els nostres gustos, la nostra vida, coses sobre el nostre dia a dia… I si tu ho feies o t’agradava havies d’ aixecar-te. Després ens va parlar sobre les ciutats d’Irlanda i on es situava aquest país en el mapa.
D’altra banda, ens va parlar sobre Leprechaun, que és una llegenda que explica que un elf vestit de color verd amaga olles d’or al final de l’arc de Sant Martí i que és molt dificil d’atrapar. Forma part del folklore tradicional i sovint simbolitza la sort i la màgia d’Irlanda.
Finalment, vam fer un quiz per grups on hi havia 10 preguntes sobre coses addicionals i importants d’Irlanda, i després de jugar i riure una estona, ens vam acomiadar tots junts.

Els alumnes de 3r C en un moment de l’activitat.


