Eleccions al Consell Escolar 2021

El dia 2 de novembre de 2021 s’inicia el procés per a la renovació parcial dels representants dels diferents sectors del Consell escolars dels centres d’ensenyament de secundària de Catalunya.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Els membres dels diferents sectors a renovar en les properes eleccions:

• 1 plaça per a la renovació del sector de mares i pares d’alumnes.
  • 2 places per a la renovació del sector d’alumnes
  • 3 places per a la renovació del sector de professorat
  • 1 plaça per a la renovació del sector PAS

Al següent enllaç  trobareu la convocatòria pública del  nostre Institut: Convocatòria i el calendari detallat del procés electoral al nostre Centre.

Us animem a participar-hi!

Procediment per a presentar-vos com a candidats:

Model presentació candidatures

Model sol·licitud per als supervisors

Envieu al correu de secretaria del centre (secretaria@ieslaroca.cat) amb el formulari emplenat. Data límit: 15 de novembre.

FONT: https://educacio.gencat.cat/ca/arees-actuacio/centres-serveis-educatius/centres/consells-escolars-centres/