Projecte Avancem: Punt de partida

Aquest curs escolar hem començat un nou projecte lingüístic a la Mallola: AVANCEM.

La primera part d’aquest projecte consisteix a determinar la realitat lingüística del centre i, per a dur-ho a terme, tots els membres de la comunitat educativa: alumnes, famílies, professors, conserges, secretàries… haurem de respondre un qüestionari que us farem arribar per mitjà del weeras.

Reviseu els vostres correus, ja que al llarg de la setmana rebreu aquest qüestionari, el qual caldrà respondre abans del 17 de novembre.

Moltes gràcies!