Portes obertes 2024-2025

Hola, famílies!
Us agradaria venir al centre a conèixer-nos? Voleu saber quina és la nostra línia pedagògica? Quins són els valors que volem transmetre al nostre alumnat? Els projectes que realitzem al nostre centre? Som un centre implicat en el desenvolupament integral dels joves per dotar-los de les eines necessàries per al seu futur. Treballem la cooperació, la integració, el respecte, el civisme, la salut o l’empatia. Pilars fonamentals en el nostre projecte educatiu i que considerem necessaris en el seu creixement personal, educatiu i social.

Per saber-ne més, us convidem a assistir a les nostres jornades de portes obertes. Quan? El proper dijous 29 de febrer a les 18h i el dimarts 5 de març a les 19h per a l’alumnat i famílies de l’ESO i el dimarts 9 d’abril a les 18h per a les famílies i alumnat de Batxillerat.

Us hi esperem amb moltes ganes d’explicar-vos més!