Miquel López Molina

L’Institut de La Mallola lamenta comunicar-vos la mort de Miquel López Molina, que va ser professor d’aquest institut durant 30 anys.

Va ser una persona compromesa amb l’ensenyament a Esplugues en el sentit més ampli de la paraula.

Tot el col·lectiu de l’Institut La Mallola i molta de la ciutadania d’Esplugues el recordarem no només per la seva feina a les classes de català, sinó també per l’organització de viatges escolars, diades solidàries i Brigades de cooperació a Nicaragua.

Que la terra et sigui lleu, Miquel, i t’acaronin els estels.

Descansa en pau!

1. Tonyo González Bartrina

Un gran company, dels que et fan costat en els moments delicats i lluitador de les causes socials igualitàries.

2. Pilar Capdevila

Un dels meus primers companys d’institut. Eren les primeries dels 80, a l’institut de Gavà. Era un profe ben singular, dels que deixen empremta en el professorat i l’alumnat. Un pou de coneixement!! Vam preparar, en un grup inoblidable, les oposicions. Les hores de treball les fèiem a la galeria del seu pis del carrer Aribau els caps de setmana. Que bé ho passàvem, i que joves érem!! Més tard el vam recuperar i ens va explicar el seu GRAN projecte familiar. Molt feliç!!! Espero que hagis tingut un final tranquil. Te’l mereixies!!! T’hem estimat! a.c.s

3. Lola Herrera

Vaig ser alumna del Miquel als 80. Bon professor, divertit, li agradava ensenyar i molt cordial amb nosaltres. Recordo sovint les classes de fonètica. Un plaer Miquel!!