Tallers de contes radiofònics

Els nostres alumnes de 2n van gaudir el dia 18 d’abril dels tallers proposats pels professionals de COMSOC Comunicació Social, grup d’educomunicadors, organitzats de forma cooperativa, que treballen per un món més humà, digne i sostenible.

Vam fer tres tallers de contes radiofònics, van començar de la mateixa manera, amb una dinàmica divertida, una mena de joc de les cadires que, sense saber-ho, es transformava en una representació del perillós viatge de milers de sirians que fugen de la guerra i del d’altres milers de persones d’arreu que miren d’arribar a casa nostra en busca d’un futur millor.

Podeu escoltar els audio, mirar fotos i trobar més informació al web de COMSOC Comunicació Social.  https://goo.gl/QDHc9M