Sortida al teatre de 2n de batxillerat: Terra Baixa.

El dilluns dia 5 de novembre vam tenir el plaer de fer una sortida al Sant Andreu Teatre, a Barcelona, per veure la representació de l’obra Terra Baixa d’Àngel Guimerà amb l’alumnat de 2n de batxillerat. La posada en escena va estar focalitzada en els tres personatges principals, la Marta, el Manelic i el Sebastià. L’alumnat de segon té aquest curs 2018/2019 la lectura com a prescriptiva al currículum.

Si voleu saber-ne més sobre l’adaptació, companyia de teatre i lloc on hi ha vam anar, podeu clicar la foto del llop.

Per cert, tant ens vam concentrar en l’obra i en gaudir el dia que se’ns va oblidar fer-nos fotos!