Cantina a La Mallola. PREUS ACTUALITZATS!

Hola, el meu nom és Montse i sóc la persona que s’encarrega de la cantina de l’institut La Mallola. Conec molt bé el centre ja que sóc mare d’una exalumna del centre i estic molt engrescada en aquest nou projecte.  Us vull explicar unes quantes coses perquè em conegueu millor. Durant 10 anys he estat monitora de menjador a diferents escoles i instituts de la zona i em sento molt còmoda amb el tracte amb l’alumnat d’ESO i batxillerat, també he treballat a diferents forns i restaurants del municipi.

En fer-me càrrec de la cantina vull oferir productes variats i de proximitat: entrepans, begudes, pastes, biquinis, torrades, sucs naturals de taronja, llaminadures i dinars.

Dimarts i dijous ofereixo un dinar que es pot triar entre un menú de 10€ o un plat combinat de 7€. Ofereixo varietat però per evitar el malbaratament del menjar faré els dinars per encàrrec. Cada dijous o divendres posaré el menú de la setmana següent i l’opció d’apuntar-se. Tindré oferta vegetariana o per al·lèrgies per si hi ha algú que ho necessita.

Us deixo també la llista de preus:

LLISTA DE PREUS 2021

Moltes gràcies!