Ni una menys!

Avui a La Mallola hem commemorat el Dia per a l’Eliminació de la Violència de Gènere.

En primer lloc, l’alumnat de 1r de batxillerat ha passat per les aules d’ESO per compartir un vídeo força colpidor i compartir-hi una reflexió a mode de taller-debat.

Seguidament, ens hem adreçat tothom al pati central de l’institut on, d’una banda, els estudiants i les estudiants de batxillerat han llegit un manifest i han compartit unes reflexions, i de l’altra, tres alumnes de quart han llegit frases elaborades en conjunt en contra de la violència masclista.

A banda d’aquest acte, també s’han fet altres actuacions al voltant d’aquest dia:

• 1r ESO  ha elaborat un mural amb el lema “PROU” en contra de la violència masclista.

• 2n ESO en l’hora de valors ètics també ha confeccionat un mural amb frases que resumeixen el  rebuig  contra la violència masclista.

• 3r ESO  ha fet un gran llaç lila en commemoració de les víctimes de la violència masclista.

El missatge final ha estat rotund: tan de bo l’any vinent no necessitem repetir un acte com el d’avui.

Ni una menys!