Llicències digitals i sortides de la Castanyada.

Hola a tothom!

Un cop més engeguem amb moltíssimes ganes el nou curs. Apostem un cop més per les llicències digitals, amb les quals ja ha començat a treballar tot l’alumnat.

D’altra banda, estem preparant també la propera sortida tutorial aprofitant la festa de la Castanyada.

Per aquests dos motius, recordeu que la data límit de pagament és el 4 d’octubre, tant de les llicències digitals, com de la sortida de la Castanyada (si aquesta té cap cost per a l’alumnat).

Us deixem adjunts els documents adreçats a cada nivell amb les instruccions de pagament. Només heu de clicar el nivell de l’ESO que necessiteu. Els enllaços són els següents:

1 eso sortides i llicències

2 eso sortides i llicències

3 eso sortides i llicències

4 eso sortides i llicències.

Moltes gràcies.

Atentament,