Comença el nous curs 2018-2019 i les activitats extraescolars.

El dimecres 12 de setembre començarem el nou curs, l’alumnat de primer d’ESO entrarà a les 9:00 i la resta de nivells a les 9:15, la sortida serà a les 14:00. A patir del dijous 13 l’horari serà com sempre, de 8:15 a 15:00. Bon curs a tothom!

OFERTA D’EXTRAESCOLARS 2018-2019

LLENGÜES ESTRANGERES

LANGUAGE CURS DIES HORARI QUOTA
English 1r i 2n ESO Dimarts i Dijous 16:00 a 17:00 35,50€
English 3r i 4t ESO Dimarts i Dijous 17:00 a 18:00 35,50 €
English First Certificate 4t ESO i BATX Dimarts i Dijous 16:00 a17:00 44, 50 €

No inclou llibres

Hores de classe setmanals distribuïdes en dues sessions d’1 h.

Grups reduïts de 10 a 12 alumnes.

Dos informes anuals.

Una ressenya setmanal amb informació d’allò treballat a classe.

Disseny de les programacions amb l’equip coordinador de llengua estrangera de l’Institut.

Reforçament  dels continguts apresos a classe. Preparació del First Certificate.

ROBÒTICA EDUCATIVA

ACTIVITAT HORARI a concretar QUOTA
10 A 16 Anys 1h català

Hores de classe setmanals: 1 hora.

Grups molt reduïts de 8 a 10 alumnes.

Tres projectes anuals. Lego WeDo per nens de 7 a 12 anys, Lego Mindstorm per nens de 10 a 16 anys.

ESTUDI ASSISTIT

Estudi assistit 1r i 2n d’ESO Dimarts i dijous de 17:00 a 18:00 28 €
Estudi assistit 3r i 4t d’ESO Dimarts i dijous de 16:00 a 17:00 28 €

Dues hores de classe setmanals distribuïdes en dues sessions d’1 h.

Grups reduïts de 10 a 12 alumnes.

Acompanyament en l’organització i realització de tasques acadèmiques com preparació de controls, dossiers, produccions escrites i reforçament dels continguts apresos a classe.

FEM TEATRE

Teatre

Dijous  de 16:00 a 18:00 20 €

El dinamitzador de l’activitat de teatre prepara petites obres de teatre amb aquest grup i participen en les diferents celebracions de l’institut al llarg del curs escolar.

TOTS JUNTS, SOM VALORS I SOM ESPORT!

FUTBOL

Futbol sala

Dilluns i dimecres

Hora: a determinar

25 €

Activitat esportiva on es treballen valors com la responsabilitat, igualtat, respecte, autocontrol, amistat. Són sessions d’una hora i quart de durada dos dies a la setmana. Inscripcions de l’equip al CEBLL amb partits de competició.

TENNIS

A determinar

L’activitat de tennis es porta a terme a  l’Sport Club La Mallola. Cal contactar amb el monitor per concretar l’horari. Els alumnes es repartiran en dos grups segons el nivell.

Per inscriure-us a les diferents activitats cal passar per secretaria  i emplenar el formulari corresponent.

Si voleu més informació sobre alguna de les activitats extraescolars, hi ha fulls informatius a secretaria.