Carta als Reis 2018.

Un any més s’acosta el Nadal i els Reis Mags d’Orient s’han tornat posar en contacte amb l’INS La Mallola per encomanar-nos la responsabilitat de gestionar les cartes que han enviat els nens i nenes de les escoles Lola Anglada i Folch i Torres d’Esplugues.

Estem entusiasmats en què Ses Majestats Els Reis d’Orient tornin a confiar-nos aquesta tasca tan important i farem tot el possible com a bons emisaris i bones emisàries reials perquè arribin totes les cartes i ens assegurarem que cap alumne ni alumna es quedi sense resposta.

Ja han arribat les cartes a La Mallola. No tardaran en ser contestades. Sigueu pacients.

ACTUALITZACÓ:

ATENCIÓ: LES CARTES JA HAN ESTAT CONTESTADES I ESTAN DE CAMÍ CAP ALS SEUS DESTINATARIS!

Fins aviat!