Activitats extraescolars curs 2023-2024

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA volem donar suport a l’èxit educatiu de tots i totes les joves del Centre i és per això que hem preparat una oferta d’activitats extraescolars diversa, que reculli els interessos i aficions dels nostres fills i filles.

OFERTA D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DE LA MALLOLA

ACTIVITAT DESCRIPCIÓ HORARI PREU Empresa organitzadora
Bàsquet
3X3

Equips de 4 jugadors/es.
Juguen 3 contra 3 en una cistella i amb un canvi per equip.
Esport divertit i dinàmic.
Dimarts i dijous

Parkour

Disciplina tècnica i física, la finalitat de la qual és desplaçar-se d’un punt a un altre superant tot tipus de dificultats i obstacles.
Esport per millorar l’equilibri, la concentració i l’estat físic.
Dimarts i dijous

Dansa
Urbana

Al ritme de la música es desenvolupa un ball ràpid i fluid que implica tot el cos i, en etapes avançades, pot implicar acrobàcies. Dimarts i dijous

Futbol
Sala
Entrenaments de futbol sala amb opció de lliga i partit els divendres tarda o dissabtes matí.
Dues categories:
Infantil 12-13 anys
Cadet 14-15 anys
Dilluns i dimecres

2 entrenaments + partit: 30€/mes

1 entrenament + 1 partit: 25€/mes

2 entrenaments sense partit: 25€/mes

1 entrenament sense partit: 20€/mes

AECS
Ball
Modern
Classes de ball modern amb possibilitat de fer competició al Consell Escolar de l’Hospitalet. Dilluns i dimecres

2 entrenaments + competició: 30€/mes

1 entrenament + competició: 25€/mes

2 entrenaments sense competició: 25€/mes

1 entrenament sense competició: 20€/mes

AECS
Anglès Activitats pràctiques i lúdiques que amplien i reforcen el contingut, vocabulari i estructures gramaticals apreses a classe, amb l’objectiu de treballar per a l’assoliment de l’autonomia suficient per expressar-se sense limitacions.
Grups reduïts de màxim 10 alumnes
English Initial

1r i 2n ESO
Dimarts i dijous
16.00-17.00

English Intermediate

3r i 4t ESO
Dimarts i dijous
17.00-18.00

Preparació FCE (First Certificate English)

Dilluns i dimecres
16.00-17.30

English Initial i English Intermediate: matrícula 15€ + 39€/mes

Preparació FCE: matrícula 15€ + 70€/mes

Mysecondlanguage
Robòtica Activitats pràctiques i lúdiques que desenvolupin la creativitat i el treball en equip i que permetin crear solucions sorprenents i inesperades per als desafiaments quotidians. Grups reduïts de 6 a 8 alumnes. Dijous

18.00-19.00

Matrícula 15€ + 39,50€/mes Mysecondlanguage
Reforç
Escolar
Activitats i recursos educatius per a ajudar els estudiants en el seu aprenentatge i per reforçar les seves habilitats i coneixements en les diferents matèries curriculars. Per a 1r i 2n d’ESO. Dilluns

16.00-17.00

Matrícula 15€ + 26€/mes Mysecondlanguage
Voleibol Activitat esportiva dissenyada per fomentar l’interès i la pràctica continuada del voleibol i per promoure els beneficis de l’activitat física i l’esport. Equips de màx. 12 alumnes. Dimarts i dijous

15.45-16.45

Llicència esportiva: 18€ a l’inici de curs + 36€/mes Mysecondlanguage

En cas que NO sigueu sòcies de l’AFA, cal que ingresseu la quantitat de 30€ com a quota d’inscripció per poder realitzar les activitats extraescolars, indicant el nom de l’alumna/e, al següent número de compte bancari:

Banc Sabadell: ES59 0081 0156 2800 0162 3861

Us recordem que la quota de l’AFA són 25€/any. Si us en voleu fer sòcies només cal que feu l’ingrés al mateix compte bancari, indicant el nom de l’alumna/e.

Període d’inscripció: del 06 de setembre fins al 30 de setembre. És necessari un nombre mínim d’alumnes per a que l’activitat es pugui realitzar.  Acabat el període d’inscripció  us informarem si és possible dur a terme l’activitat.

Als cartells de les tres empreses que gestionen les activitats hi ha les instruccions per inscriure-us a les que us interessin.

Les i els alumnes que facin activitats extraescolars tenen l’opció de quedar-se a dinar a la cantina de l’institut.

La quota de 10€ mensuals dona dret a guardar i escalfar el dinar, fer ús de l’espai i monitoratge.

Bon inici de curs!

AFA Institut La Mallola