El llibre de la meva vida

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi, i organitzat des de la Comissió Lingüística de la La Mallola, enguany hem volgut celebrar i compartir el gust per la lectura entre el professorat i l’alumnat d’una molt especial. Aquesta iniciativa l’hem anomenada “El llibre de la meva vida”.

La idea és molt senzilla: diferents membres del claustre han recomant “el llibre de la seva vida”, mitjançant una ressenya literària i de manera totalment anònima. A partir de la lectura d’aquestes ressenyes l’alumnat pot atrevir-se a esbrinar quin professor o professora s’amaga darrera de cada proposta bibliogràfica. El premi serà un lot de llibres!!

En total hem redactat 25 propostes de llibres; 25 ressenyes ben variades que van des de clàssics com L’Odissea o El senyor de les mosques, passant per Cien años de soledad o La plaça del diamant, fins a llibres molt més actuals com ara Francesca de Barcelona o L’amiga genial…una mostra molt variada que també reflecteix la diversitat del nostre claustre.

Més enllà de l’innegable valor de cada obra, les raons particulars de cada lector/a per recomanar-la fan de cadacun d’aquests llibres una proposta molt especial.

En definitiva, tota una invitació a la lectura!