Certificacions Cisco amb la plataforma e-learning per al nostre alumnat

L’Acadèmia CISCO (Cisco Networking Academy) és un programa educatiu sense ànim de lucre que el seu objectiu és contribuir a la preparació d’estudiants en el disseny, configuració i manteniment de xarxes, a través d’un dels models online més avançats.

Amb més de 340 acadèmies en tot el país, la NetworkingAcademy proporciona formació através de la plataforma NetAcad.

L’equip de Cisco ha desenvolupat una varietat de cursos tals com:

Els alumnes podran obtenir diverses certificacions Cisco totalment gratuïtes realitzant una formació a través de la plataforma e-learning del programa.

Per més informació podeu adreçarvos al professor Juan Carlos Arias, Cap del departament de Tecnologia.