XI Olimpíada de Filosofia de Catalunya

Les alumnes de primer de batxillerat Clara Vílchez, Alexandra Javier Tibay i Laura Revuelto han participat en la XI Olimpíada de Filosofia de Catalunya, que ha tingut lloc a la Facultat de Filosofia de la UB, en la modalidad de “dissertació”. Han hagut de defensar per escrit un text que portés per títol la pregunta següent: “És l’oci revolucionari?”. Des de la matèria de Filosofia hem estat treballant aquesta modalitat de text argumentatiu des d’inici de curs i aquestes tres alumnes ja havien demostrat tot el seu potencial. Enhorabona i molta sort de cara a la final!!