Visita al Parlament de Catalunya

Des de la matèria de Filosofia, els alumnes de 1r Batxillerat han participat al taller organitzat pel Parlament de Catalunya “Soc diputat/soc diputada” els dies 18, 19 i 24 de gener. Aquesta activitat està relacionada amb el tema de Filosofia Política que estem treballant a classe. Els alumnes han preparat una campanya electoral a partir d’uns punts de programa desenvolupat per ells mateixos.
I han escollit un/a president/a de la Generalitat, un/a president/a de la Mesa del Parlament i vuit conselleries.
També han tingut l’oportunitat de visitar l’ hemicicle. Ha estat una activitat interessant i profitosa.