Fem classe a la Universitat

Dilluns 6 de maig les alumnes Laura Mariño i Sonia Loor van participar a l’activitat “Matins de Lletres”, promoguda per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Gràcies a aquesta iniciativa, les nostres alumnes de 2n de Batx van poder assistir a sessions de diferents matèries impartides a la UAB, com si fossin ja alumnes de la Facultat de Lletres. Acompanyades de la seva tutora a La Mallola, van ser rebudes per la Degana de la Facultat i altres membres del claustre docent. A continuació, van anar a classe de Ciència i Literatura, Civilització Grega i Fonaments de Sociologia, on van poder escoltar les explicacions com si fossin alumnes de primer de carrera i fins i tot participar en alguna activitat de classe. Després van poder gaudir del fantàstic campus de la UAB i veure de primera mà l’ambient de la universitat.

Des de La Mallola agraïm a la UAB i a l’ICE de la UAB l’oportunitat que han donat a les nostres alumnes per a poder viure de forma tan propera la vida universitària. Fem també un especial agraïment a Mateo Sánchez, alumne de 1r curs de la Facultat de Filosofia i Lletres, que ens va fer de «cicerone» per l’edifici.