Tanquem la 2a Setmana de Convivència. Una oportunitat per a la reflexió

Acabem la 2a setmana de la convivència amb molt bones sensacions entre alumnat i professorat. Hem tingut uns dies plens d’activitats per a la reflexió i el debat sobre la convivència al centre. Hem parlat sobre com ens relacionem entre nosaltres, quins són els neguits de l’alumnat, quins els del professorat i quines són les nostres propostes per mantenir i millorar el bon clima a l’institut. Tot plegat, amb tallers per tots els cursos de l’ESO, com un scape room sobre el bullying, un taller d’igualtat de gènere, dinàmiques de diagnòstic de la convivència a les aules, la visita de l’equip de Mediació de l’Ajuntament que ens han portat alguns dels protagonistes del documental Històries de la Salut, xerrades per part de voluntaris del programa GAME OVER de l’Institut Guttmann per a l’alumnat de 1r de Batxillerat, etc. Tot culminant amb una taula rodona per a cada curs d’ESO conformada per representants de l’alumnat i el professorat, on hem pogut trobar espais de diàleg. Per acabar les jornades, hem sortit del centre per passar una estona fora de les aules i l’alumnat de 4t ha organitzat jocs al pati. Amb ganes de més moments on compartir experiències, ens fa millor persones! Gràcies a tothom per fer-ho possible i per la vostra participació.