Bones vacances i millor 2023!

Desitgem bones festes a tothom, alumnat i famílies. Esperem que gaudiu del temps compartit amb aquells que més us estimen, descanseu molt i torneu amb el cor ben ple per rebre el 2023! Ens retrobarem dlluns 9 de gener! 🤗

Enguany hem volgut donar una mica d’alegria als passadissos de l’institut i hem fet uns ornaments participatius on tothom, alumnat i professorat, ha pogut col•laborar en la seva creació i elaboració. Hem utilitzat papers que ja no tenien utilitat per fabricar estels amb papiroflèxia. També hem construït un arbre de nadal d’allò més original amb materials reutilitzats: branques, paper de diari, una escala trencada i altres materials que hem trobat pel carrer amb l’alumnat de l’optativa de #sostenibilitat de 2n d’ESO, que a més va ajudar a carregar la sorra que sustenta l’arbre per la base. A més, l’alumnat de Creació literària ha omplert les branques d’aquest arbre hivernal amb targetes d’aspiracions per al 2023, que ha estat posteriorment completat també per la resta d’alumnat i professorat del centre.