El procés tecnològic. La planificació i la memòria del projecte.

Durant el procés d’aprenentatge, manipular materials i crear prototips de manera manual és sovint el pas previ a la producció amb eines digitals. Durant les primeres setmanes de curs l’alumnat de 2n ESO ha repassat el procés tecnològic de manera pràctica realitzant el projecte: «Disseny i construcció d’un portallapis». A partir de tres requeriments inicials (espai per a 10-15 llapis, compartiment per a una goma i compartiment per a clips) l’alumnat ha treballat en equip buscant la solució més creativa i alhora funcional. És important planificar la feina, dissenyar, seleccionar la idea i construir amb els recursos disponibles per trobar solucions a problemes quotidians. Després han documentat tot aquest procés redactant la memòria del projecte. Aquí teniu alguns dels resultats!