Objectius de Desenvolupament Sostenible. La Llauna Agenda 2024

A l’optativa de 2n de batxillerat d’Entorn Sostenible l’alumnat ha estat estudiant què són els ODS i l’Agenda 2030, tota una sèrie d’acords a nivell mundial orientats a l’acció, concisos i universalment aplicables a tots els països tenint en compte les diferents realitats i nivells de desenvolupament.

Basant-se en aquesta idea, l’alumnat ha redactat els seus propis Objectius de Desenvolupament Sostenible per al que han anomenat “l’Agenda 2024”, una sèrie d’objectius que s’han plantejat assolir al llarg del curs 23-24 a l’Institut La Llauna, i que treballen en projectes a curt i a mitjà termini amb l’objectiu de millorar l’entorn de l’institut implicant tota la comunitat educativa. Poc a poc alguns projectes van agafant forma i ,en breu, anireu assabentant-vos d’algunes propostes que afecten tant alumnat, com professorat, com famílies.

Avui hem volgut visibilitzar un concurs molt especial en el qual ha participat l’alumnat de 1r d’ESO en col·laboració amb la matèria de Visual i Plàstica. Les companyes de la comissió de comunicació han dinamitzat un concurs de logos i el guanyador representarà la comissió de sostenibilitat en tots els seus canals durant tot l’any. És per això que en breus llençaran una votació popular per Instagram (seguiu-les a @sostenibilitatlallauna !) i necessiten la vostra col·laboració!

Els finalistes seran votats per l’alumnat de l’optativa, que ja esperen amb ganes un logo que els representi!

Estigueu atents a les nostres Xarxes! Enguany, tenim molt a dir 😀