Els All Blacks queden en 4t lloc a la final estatal de la Copa Colegial després de quedar en 1r lloc a Catalunya

El nostre equip masculí All Blacks tanca la seva participació d’aquest curs a la Copa Colegial. Els campions de Catalunya per segon any consecutiu no han pogut revalidar la victòria a la fase final a Madrid. Ens sentim orgullosos d’aquests nois que no només han fet un molt bon campionat, també han estat sempre motivats, s’han esforçat, han tingut un comportament exemplar i s’han divertit. Gràcies per representar-nos! Aquells qui ja acabeu, molta sort i, a la resta, el curs vinent hi tornarem. Gràcies també a les famílies, als entrenadors i a en Ferran per la seva implicació. All Blacks sempre!!