Comença l’experiència eTwinning. Oberts al món

Embarking on our first eTwinning project with 2nd and 3rd of ESO students has been a great experience. Until June, we’ll be exploring the Olympic Games with one group and focusing on values with the other. Last Wednesday, we had our first online meeting with schools from all over Europe to discuss our projects. It was fantastic to see students connecting and sharing ideas. This project is not just about learning; it’s about making friends and understanding different cultures. We’re looking forward to more exciting moments as we continue this journey together until June.

Embarcar-se en el nostre primer projecte eTwinning amb els estudiants de 2n i 3r d’ESO està sent una experiència fantàstica. Fins a principis de juny, explorarem els Jocs Olímpics amb els de 2n i ens centrarem en aprendre sobre els diferents valors que contribueixen al desenvolupament personal dels alumnes ajudant a formar la seva identitat i a comprendre qui són i què consideren important a la vida. El passat dimecres, vam tenir la nostra primera videoconferència amb escoles d’arreu d’Europa per parlar dels nostres projectes. Va ser genial veure com els estudiants es connectaven i compartien idees. Aquest projecte no té com a únic objectiu aprendre sinó que també va de  fer amics, entendre diferents cultures i crear noves experiències. Estem desitjant viure més moments emocionants mentre continuem aquesta jornada junts durant aquest curs.