3r d’ESO. Picalletres. Comencem el concurs intern

Dimecres dia 12 de gener va tenir lloc el concurs intern del Pica Lletres 2023, el qual va protagonitzar l’alumnat de 3r d’ESO. Tanmateix, l’alumnat de Creació Literària de 1r de Batxillerat va participar activament en la preparació de l’esdeveniment, així com també va formar part del jurat i, dos d’ells, van dictar les paraules que l’alumnat de 3r d’ESO havia de lletrejar. També, va ahver-hi una alumna encarregada de fer sonar un clàxon cada vegada que hi havia un error.
Els quinze alumnes de 3r d’ESO que han participat al concurs han viscut l’esdeveniment amb nervis i expectació.
A partir dels resultats del concurs d’avui, decidirem els tres participants oficials per al Pica Lletres, el qual serà retransmès per Badalona TV. La resta de l’alumnat que avui hi ha participat però que no serà seleccionat, anirà també al plató el dia de l’enregistrament del Pica Lletres però, en aquesta ocasió, ho farà com a públic.