3r d’ESO a l’exposició Human Bodies. Biologia en context

Dilluns 17 de maig l’alumnat de 3r d’ESO vam ver una sortida a l’exposició Human Bodies, exposada de manera permanent al centre comercial Arenas de Barcelona. Els quatre grups de 3r d’ESO es van desplaçar en tren, distribuïts en els seus grups classe. Cada grup va tenir temps de visitar l’exposició amb tranquil·litat, una exposició que els va agradar i també impactar i on van poder veure la realitat del què hem treballat durant tot el curs de tercer a l’assignatura de biologia, el cos humà, la màquina més fascinant que existeix. A més de l’exposició l’alumnat va poder gaudir d’un dia fora de l’institut a l’aire lliure amb els seus companys. Gràcies a tot l’alumnat per les ganes i l’entusiasme que heu demostrat, vam passar un bon dia!