📌 Què està passant amb els esmorzars a La Llauna?

Aquesta és la pregunta que s’han fet un grup d’alumnes de 2n de Batxillerat de l’Optativa d’Entorn Sostenible i a partir de la qual han realitzat un estudi que els ha portat a obtenir dades alarmants:
– Cada dia, a les papereres d’aula, al terra dels passadissos, al pati i per tot arreu, trobem trossos d’entrepà o fruita que algú ha llençat sense menjar-s’ho.
– Sovint han trobat entrepans sencers, amb una mossegada o fins i tot sense treure de l’embolcall!
– Durant el primer trimestre, i amb l’ajuda de l’alumnat de l’optativa de 2n d’ESO de Sostenibilitat, l’alumnat ha recollit i ha pesat al final del dia tot l’aliment que s’ha llençat a les brosses. Un total de 39kg d’aliment desperdiciat en un mes!!
📈L’alumnat ha realitzat uns pósters per conscienciar la comunitat educativa de la importància de no malbaratar l’aliment: d’una banda, és una despesa de diners i recursos alimentaris; d’altra banda, és important fer entendre els joves la importància de mantenir una alimentació equilibrada, ja que no prendre els aliments necessaris pot afectar al rendiment acadèmic i físic. Podeu veure els pósters i els resultats a les parets de cada planta i en un mural que hi ha a la vestíbul que s’anirà canviant de planta cada setmana.

Animem a que des de casa ajudeu a conscienciar contra el malbaratament alimentari!