L’escriptor Pep Coll visita l’alumnat de Creació Literària de Batxillerat

El passat dimecres 15 de març, l’escriptor Pep Coll va visitar l’alumnat de Creació Literària de 1r de Batxillerat. El vam rebre a la biblioteca, l’espai on normalment tenen lloc les classes de Creació Literària. Durant la sessió, els assistents va fer-li preguntes relacionades amb algunes de les novel·les que han llegit d’ell o bé amb el propi procés creatiu. Pep Coll va anar responent d’una manera clara i magistral les qüestions de l’alumnat, donant-los consells sobre com millorar alguns aspectes de la creació literària. L’experiència va resultar enriquidora i, al parer de l’alumnat, breu: alguns es van quedar amb ganes de seguir conversant amb Pep Coll un parell d’hores més! Agraïm la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes per apostar per iniciatives d’aquesta magnitud, atès que fan que el dia a dia als instituts tingui nous matisos i que el nostre alumnat creixi més lliure i menys sol.