Escèniques. La Llauna! Apropem el teatre a l’alumnat

Dimecres 1 de novembre vam inaugurar la primera trobada d’Escèniques.LaLlauna! Una iniciativa que facilita a l’alumnat del nostre centre a assistir al teatre en horari habitual, acompanyats d’un públic adult i a un preu reduït. La primera obra que enceta aquest cicle és El dia que vam matar els llops (Teatre Lliure), inspirada en els contes de Mercè Rodoreda i en la importància de narrar i escoltar contes. L’alumnat de La Llauna va sortir entusiasmat de l’obra, amb ganes de repetir la vivència i amb la gratitud d’haver viscut la màgia i la grandesa del teatre. Per a tots ells, va ser la primera vegada que assistien al Teatre Lliure de Gràcia. Dijous dia 2 vam tornar-hi. Una altra sessió de vespre! Aquest cop, una representació d’alumnat va trepitjar el Teatre Nacional de Catalunya per tal de visionar-hi La plaça del Diamant, 💎 en direcció de Carlota Subirós.