Cap de setmana SMUN2030. Singularity Model United Nations. Best Position Paper per una alumna de La Llauna.

Han estat tres dies intensos per 5 alumnes de 1r de batxillerat que han participat en una simulació de Nacions Unides on han debatut en llengua anglesa sobre un dels reptes que tenim com a humanitat: la Intel·ligència Artificial. És el segon any que hi participem. Ha estat més que un esdeveniment. Han conegut gent molt diferent i millorat els seus dots argumentatius. S’han engrescat en debats, representant un país prèviament assignat i presentant una argumentació davant dels companys de moltes altres escoles que formaven part de la mateixa delegació. Hi han participat més de 200 alumnes. Una de les nostres alumnes ha estat escollida per haver presentat la millor argumentació de la seva delegació. Felicitem als 5 alumnes que finalment es van decidir a participar-hi. Ha estat un plaer acompanyar-los en aquest viatge.

After a thrilling weekend immersed in debate, our 1st-year baccalaureate students bid farewell to the 7th edition of SMUN. It was more than just an event; it was a chance to forge lasting connections and refine our skills in argumentation. We’re especially proud of one of our own who clinched the “Best Position Paper” award. These moments will forever be etched in our memories, motivating us to persist in our endeavors with even greater determination.