Cap de setmana de comissions al MEP

Dissabte i diumenge han estat dies intensos i laboriosos per als nostres alumnes de batxillerat, l’Aina i en Víctor, i la Meritxell, la professora que els acompanya. Juntament amb una vuitantena d’alumnes procedents de diversos col•legis i instituts d’Espanya, han estat treballant en les seves respectives comissions (Drets Humans, Afers socials, Lliberats civils, Justícia i Afers d’Interior i, finalment, Desenvolupament). Avui dilluns és la jornada decisòria, en la qual es debatran les clàusules al Congrés dels Diputats de Madrid i es decidiran quines són les solucions més òptimes i creatives. De la trobada d’avui es decidirà quin alumnat acudirà al Parlament Europeu amb altres joves d’arreu d’Europa que també desenvolupen i participen al MEP. Des d’aquí, els enviem ànims i també l’enhorabona per la seva dedicació.