Batxibac. Filosofia i Feminismes. Llegim en francès

L’alumnat de Batxibac ha participat en l’acte organitzat per la Societat catalana de filosofia dins del seminari Filosofia i feminismes. Es va fer la presentació de la nova traducció al català de la Declaration des droits de la femme et de la citoyenne d’Olympe de Gouges a càrrec de la traductora Júlia Torres. El nostre alumnat va llegir en francès i en català i van tenir una molt bona acollida del públic. Aquesta iniciativa tan enriquidora es va poder dur a terme gràcies als professors de filosofia, Núria Vives i Miquel Robles. Agraïm que hagin pensat en els estudiants de francès de La Llauna. Gràcies també a la Clémence, la nostra auxiliar de conversa, que ens va ajudar amb la preparació oral dels alumnes.