Aquest curs, tornem a viure la il·lusió del MEP!

Els dies 28, 29 i 30 de gener, vam participar en la sessió autonòmica del Debat MEP (Model de Parlament Europeu), on l’alumnat de primer de batxillerat de diversos instituts de Catalunya i Balears va debatre sobre alguns dels aspectes més destacats de l’actualitat social i política, com ara la manca d’oportunitats laborals per al jovent, la crisi energètica i els reptes de la intel·ligència artificial. Els participants d’enguany són la Mica E., el Pol I. i la Paula L., qui, a més a més, ha estat seleccionada per representar Catalunya a la fase nacional del debat, que se celebrarà a Madrid, a finals de març.

Volem felicitar l’alumnat participant per la seva dedicació i implicació! El futur està en bones mans!