Beques

Beques necessitats educatives especials

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Què és?

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.

Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
  • Ajuts i subsidi per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini per presentar la sol·licitud: del 30 d’abril al 13 de setembre de 2024

Tot el procés de sol·licitud de la beca es fa a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.

Si no tens claus electròniques d’administracions públiques o certificat electrònic, un cop emplenat el formulari de sol·licitud l’hauràs d’imprimir (en format PDF) i presentar-lo al centre educatiu, on s’estudiarà.

Aquí està tota la informació:

Convocatòria Beca General 2024-2025

Obert el termini per presentar sol·licituds de la convocatòria de beca general per estudis postobligatoris del curs 2024-2025 fins el 10 de maig de 2024 a les 15:00 hores.

Cal sol·licitar-la en els següents casos:

• Si el curs 2024-2025 tinc pensat estudiar a qualsevol universitat.
  • Si el curs 2024-2025 tinc pensat estudiar batxillerat o un cicle formatiu.
  • Si no tinc del tot clar si estudiaré o no en el curs 2024-2025.

No hi haurà un altre possibilitat de presentar la sol·licitud fora del  termini que finalitza el 10  de maig a les 15:00 hores.

Enllaç al web del ministeri on trobareu tota la informació necessària i l’accés al formulari de sol·licitud.

MEFP: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas/universidad-grado-master/tipos-de-becas.html

Convocatòria de beques de caràcter general per al curs 2024-2025 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris

En data 15 de març de 2024 es va publicar l’extracte de Resolució del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports per la qual es convoquen beques de caràcter general per al curs acadèmic 2024-2025 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris no universitaris.

Termini de presentació de sol·licituds

De demà dimarts, 19 de març a les 9 hores, fins el 10 de maig de 2024, a les 15 hores, ambdós inclosos.

Trobareu tota la informació a les webs:

www.educacionyfp.gob.es

beques.ceb@gencat.cat

Beques Fundación Romanillos

Bases de la convocatòria de Beques 2024-2025, per estudiants amb pocs recursos econòmics, i Premi Enrique Rodríguez-Marín a l’Excel·lència Acadèmica.