Pràctiques de cuina de 2n d’APD

Ja s’han acabat les pràctiques de cuina que ha realitzat l’alumnat de 2n del cicle d’atenció a persones en situació de dependència. Menús nutritius i equilibrats elaborats pel nostre alumnat, dins del mòdul de suport domiciliari.
El proper curs, més!

Llegeix més»

GS Documentació i administració sanitàries

Pel proper curs ampliem l’oferta de cicles formatius de la família de Sanitat amb el cicle de Grau Superior de Documentació i administració sanitàries. En breu posarem més informació del cicle formatiu a l’apartat Estudis, així com informarem en detall a la Jornada de portes obertes… Llegeix més»

PFI a Barcelona Activa!

El dilluns 18 de març, en el marc de les jornades tècniques, els grups de PFI d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic i PFI d’auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics, vem anar al Convent de Barcelona Activa per tal de conèixer… Llegeix més»

1r d’Integració social visita Fupar

L’alumnat de 1r del CFGS d’Integració social ha visitat el centre ocupacional de Fupar, a Terrassa. Aquesta fundació acompanya persones amb diversitat funcional intel·lectual, TEA i malaltia mental, per tal d’aconseguir l’accés al mercat laboral, amb itineraris personalitzats. Hem visitat les instal·lacions del Centre… Llegeix més»

Sortida a la Fageda de 1r APD

L’alumnat de 1r del CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència ha visitat les instal·lacions de la Fageda, a Olot. La Fageda és un projecte social que treballa amb l’objectiu de millorar la qualitat de vida i potenciar la integració social de persones… Llegeix més»

Sortida d’integració Social

L’alumnat de 1r del CFGS d’Integració Social ha visitat la Fundació Busquets, a Terrassa. És una Fundació privada amb una llarga trajectòria en l’atenció a persones en risc o situació d’exclusió social. La visita s’ha dividit en dues parts: per una banda la visita… Llegeix més»

Fp-Challenge

El passat dilluns dia 26 de febrer es van celebrar els Fp-Challenge del sector Vallès Occidental.
El nostre hi va assistir representat pels alumnes: Iván Martín, Adam Espilla, Laura Serra, Dídac Queija, Albert Cusidó, Mimoun Mimoun Mazouj i Iván Sánchez. Un d’ells, en Dídac… Llegeix més»

Dia de la PAU

El passat 26 de gener vam celebrar a l’institut el DENIP, Dia Escolar de la No-Violència i la Pau, i a més de les diferents activitats per nivell per tal de conscienciar l’alumnat sobre aquest tema, vam realitzar el I Concert per la Pau amb fins benèfics.… Llegeix més»

2n d’Integració social a la Model

L’alumnat de 2n d’Integració social, dins del mòdul de Projecte, ha visitat la Model, antic centre penitenciari, ara reconvertit en el Centre Cultural La Model.  Com a centre penitenciari, va formar part de la història de la ciutat de Barcelona fins l’any 2017, quan va tancar les seves portes. La visita ha estat carregada de molt simbolisme i emoció, però també d’aprenentatge i record d’una història no tan llunyana.

2SMX A s’endinsa a la Jungla Digital de BCN

Jump2Digital

Els alumnes de 2SMX A assisteixen a JUMP2DIGITAL, de Mobile World Capital Barcelona, és l’esdeveniment de referència del talent digital de la ciutat de Barcelona que té per objectiu apropar el sector i les professions digitals als nous professionals.

Montcada en imatges

L’alumnat de 1r Batxillerat de la matèria de Comunicació Audiovisual culmina el projecte Montcada en imatges amb l’exposició al pati interior de l’institut, en què s’han penjat les diferents imatges realitzades per ells/es. La idea era reflectir amb imatges aspectes socials, quotidians i geogràfics del municipi.

Vestits Vermells

La Ferreria s’ha unit a la iniciativa de l’associació de Montcada Vestits Vermells en què per cada feminicidi es penja un vestit vermell a un punt del municipi. És per això que el proper dia 15/11/23 penjarem el nostre vestit a la Ferreria. És un acte al qual donem molta importància i que volem obrir a les famílies del centre perquè en la sensibilització del jovent està el camí per acabar amb aquesta xacra.

És per aquest motiu que el dia 15/11/23 a les 13.30 farem l’acte de penjada del vestit, segurament a la pista. L’alumnat no farà classe a aquella hora i baixaran a l’acte. I, evidentment, totes les famílies que vulguin o puguin assistir, estan convidades.

El dia 25 de novembre serà la despenjada de tots els vestits de Montcada, nosaltres estem assignats a l’itinerari 4 que passa per Font Pudenta Ferreria a les 17.45 i també agrairem l’assistència de les famílies i alumnat que ens vulguin acompanyar en aquest acte.

Sortida de 1r de BATX Servei de Microscòpia Electrònica de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

L’alumnat de 1r de Batxillerat de les matèries de Biologia i Reptes de Biologia i Geologia han visitat el Servei de Microscòpia Electrònica de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Va ser una visita molt interessant on els alumnes van aprendre a manegar, una mica, els microscopis electrònics de Rastreig (MER) i de Transmissió (MET) i van poder fer fotos de les imatges obtingudes. També van practicar com s’aconsegueixen les mostres que després s’han d’observar. Van poder aplicar els coneixements que tenen sobre la cèl·lula i sobre microscòpia.