Un Nadal amb Mr.Scrooge
Tot l’alumnat de primer d’ESO tornarà a participar aquest curs en el musical de Nadal “Un Nadal amb Mr. Scrooge”, que es representarà el pròxim 15 de desembre a les 20 h al Teatre Auditori de Sant Cugat. Els alumnes hauran treballat durant dos mesos les cançons del musical , col·laborant amb el Cor Infantil Sant […]
Un Nadal amb Mr.Scrooge Llegeix més »











