Projecte Itineraris per Cerdanyola 1r ESO

Durant el primer bimestre els i les alumnes de primer de l’ESO han estat realitzant un projecte sobre Cerdanyola.
L’objectiu principal ha estat que coneguin el seu entorn proper, ja que la majoria viuen aquí o hi estudien. Han après característiques del seu entorn com l’urbanisme,… Llegeix més»

Team Building

Una de les competències més importants per ser un bon emprenedor és saber treballar en equip.
Durant el mes de novembre i desembre, l’alumnat de CFGS de Transport, Màrqueting i Comerç han realitzat dinàmiques del programa MimóEmprèn que fomenten el treball col·laboratiu en la resolució de… Llegeix més»

Projecte Five Days to Dance 4t ESO

EL passat divendres 3 de desembre, l’alumnat de 4t de l’institut protagonitzar l’espectacle Human, dins del projecte Five Days to Dance, sota la direcció de la companyia de dansa DE LooPERS. Aquest és ja el 7è any que l’institut realitza aquest projecte de dansa comunitària… Llegeix més»

Experiència Erasmus+ a Finlàndia

L’alumne del CFGS de Màrqueting i Publicitat Edgar Sagre està fent les seves pràctiques a Bola, un centre esportiu de Pieksämäki (Finlàndia) i ens explica la seva experiència.

“La ciutat és bonica i petita, el que més es valora aquí és la tranquil·litat. A l’empresa estic… Llegeix més»

Un Nadal amb Mr.Scrooge

Tot l’alumnat de primer d’ESO tornarà a participar aquest curs en el musical de Nadal “Un Nadal amb Mr. Scrooge”, que es representarà el pròxim 15 de desembre a les 20 h al Teatre Auditori de Sant Cugat. Els alumnes hauran treballat durant dos mesos les… Llegeix més»

MetrópolisFPLab 2022