COM ORIENTAR LES ACCIONS DEL CENTRE A UN PROPÒSIT TRANSFORMADOR?

En el nostre segons curs de participació a la xarxa educativa de Laboratori de Transformació, se’ns ha fet l’encàrrec de dur a terme una reflexió sobre:

• Com podem millorar el lideratge pedagògic al centre?
  • Com estem col·laborant i aprenent junts en una nova cultura docent?
  • Com fem de l’escola una organització que aprèn i una unitat de recerca?
  • Què hem de fer que no… Llegeix més»

VISITA AUTORITATS

El dilluns vam rebre la visita del nostre alcalde, Il·lm. Sr. Carlos Cordón, el diputat i cap de l’Oposició Hble. Sr Salvador Illa Roca, la Sra. Esther Niubó, Diputada al Parlament de Catalunya i el Sr. David Gonzalez, Diputat al Parlament de Catalunya i regidor d’educació del municipi.
Hem tingut l’ocasió  de donar a conèixer… Llegeix més»

Miniprojecte Ràdio

Ja podeu descarregar els programes informatius que l’alumnat de segon d’ESO del Mimó van elaborar per a ser emesos a Cerdanyola Ràdio. Els alumnes dels grups 21, 22 i 23 van treballar el guió, les gravacions i el muntatge en col·laboració amb Cerdanyola Ràdio, tot… Llegeix més»

Setmana de reptes a l’ESO!!

Aquesta última setmana d’institut, a part de sortides també hem fet diversos reptes que els professors han preparat des de cada matèria. En aquest cas, 3r d’ESO ha realitzat una Acció poètica en català, fent una intervenció al pati de l’institut. Des de cada classe, han… Llegeix més»

Visita a CosmoCaixa

Com a cloenda de les activitats lectives del curs 20-21 de la matèria de física i química, el passat divendres 18 de juny, l’alumnat de 2n d’ESO va visitar CosmoCaixa. A més de explorar l’exposició permanent, i l’exposició temporal “Print3D“, cada… Llegeix més»

Graduació de batxillerat

Dimarts passat, 15 de juny, vam celebrar la graduació de l’alumnat de 2n Batxillerat. Seguint les normes COVID només van poder assistir els alumnes, separats per grups bombolla (2BA-2BB), i els seus professors. La celebració va tenir lloc a l’aire lliure, al pati interior. Primer… Llegeix més»

Finalitzat el projecte micromón UAB

El passat dimecres, dia 2 de juny, es va donar per finalitzat el projecte micromón UAB, en el qual han pogut participar els alumnes de 1r de batxillerat científic, de l’assignatura de biologia.

La UAB ens va fer entrega, en un acte virtual, del diploma de… Llegeix més»

Piacere!

Durante este bimestre desde la asignatura de Lengua y literatura castellana hemos realizado un intercambio de cartas con el instituto florentino Liceo Linguistico Giovanni Pascoli.

El objetivo de esta actividad era que los alumnos pudieran tener la oportunidad de conocer a personas diferentes a través de… Llegeix més»