“Stop bullying”

Els alumnes de 3r ESO B han gaudit d’una xerrada sobre bullying que els alumnes de 1r del Batxillerat Artístic havien preparat a la matèria de Ciències per al Món Contemporani, en un clar exemple de treball cooperatiu i intergeneracional.

Llegeix més»

Felicitacions de Nadal

Amb motiu de les festes nadalenques a l’Institut hi ha el costum de repartir una felicitació als membres de la comunitat educativa. Aquest any hem pensat fer un concurs de dibuix entre els alumnes de primer d’ESO. El guanyador veurà representat el seu treball en… Llegeix més»

Concurs “Creación y Lectura”

L’Alejandra González, alumna de 3r d’ESO, ha decidit crear un concurs d’escriptura i fotografía online a través del seu blog, “Jirafa en cursiva“, en col·laboració amb altres dues noies de l’escola Colegio Virgen de Europa, a Madrid.
El concurs, anomenat “Creación y lectura”, consisteix… Llegeix més»

“Forma’t al Port”

Els alumnes de Cicles Formatius de Transport i Logística han participat al Curs “Forma’t al Port”, acompanyats pel professor Jordi Ballester. Han combinant l’assistència a Barcelona de diferents sessions de treball amb el desplaçament a Gènova per participar juntament amb els alumnes d’enginyeria i econòmiques… Llegeix més»

Gran recapte 2016