PRESENTACIÓ I CRITERIS DE SELECCIÓ – MOBILITATS D’ALUMNES ERASMUS – CURS 2023-24

Convoquem un total de 37 places de mobilitats d’alumnes Erasmus per a alumnes que estiguin cursant 3r o 4t ESO aquest curs a l’Institut Jaume Callís, per al proper curs 2023-24.

El termini de presentació de la candidatura i la documentació requerida acaba el 28 d’abril del 2023.

Els interessats han d’entregar la documentació a la seva professora d’anglès.

La notificació de les resolucions de les diferents convocatòries de mobilitats es farà el 19 de maig del 2023.

• Alumnes que estan a  4t ESO aquest curs 2022-23, i que cursaran 1r DE BATXILLERAT el curs 2023-24:

Oferim dues possibilitats:

• Nota: es pot presentar la sol·licitud per als dos tipus de mobilitat, però només se n’assignarà una, essent prioritària la Mobilitat de Llarga Durada.

• Alumnes que estan a  3r ESO aquest curs 2022-23, i que cursaran 4t ESO el curs 2023-24:

• 20 Mobilitats (places) d’Intercanvi de Grups d’Alumnes, amb un centre de Bolònia (10 places) i un altre a l’Illa de la Reunió  (10 places).